czwartek, 3 czerwca 2004

NEWS -2004

2004


12.12. 2004
Pozdrowienia z Finlandii od  HAPPY STAR   - TARY


02.12. 2004
Dzisiaj dostałam nowe wiadomości i zdjęcie HOLIDAY Urwiska Szkocji - SIPSI z Finlandii


22.11. 2004

W dniu dzisiejszym dowiedziałam się od Ani Siwulskiej  ,że w Chorwacji zdobyła przez 2 dni -2 CACIBY 
i tytuł Zwycięzcy Klubu Chorwacji oraz uświadomiła mnie ,że JESSICA Urwiska Szkocji jest pierwszym  INTERCHAMPIONEM ( suczką w rasie westie ) z polskim przydomkiem i dodatkowo po całkowicie polskich rodzicach w dodatku oboje rodzice pochodzą z naszej hodowli.

Jeszcze raz gratulacje i ogromne podziękowania Aniu !!!

21.11. 2004
Dzisiaj  dowiedziałam się ,że JESSICA Urwiska Szkocji - wł. Anna Siwulska
będąc w Chorwacji na wystawie międzynarodowej zdobyła brakujący CACIB  i tym sposobem została INTERCHAMPIONKĄ- pierwszą  z  mojej hodowli ,

 póżniej na Klubowej terrierów - zdobyła tytuł  ZWYCIĘZCA KLUBU CHORWACJI


Aniu bardzo gorąco Ci dziękuję za tak wspaniałe prezentowanie JESSIKI i uzyskanie jej wszystkich dotychczasowych  tytułów(  MŁ.CH.PL. CH.PL.)!!!!


15.11. 2004
Dzisiaj odleciała do Finlandii  moja słodka, cudowna NESCA Urwiska Szkocji
z którą rozstać przyszło nam najbardziej ciężko , tym bardziej że jej wyjazd nie był planowany-miała polecieć HONEY i z tą decyzja już byłam pogodzona a tu taka zmiana po której do tej pory nie umiem się pogodzić . 
NESCA była pupilką całego domu miała cudowny charakter  miała po prostu "charyzmę" ,która powodowała że  zwracała na siebie uwagę . Ale nie przypuszczałam ,że VELI-PEKA KUMPUMÄKI w całej tej gromadzie ją spostrzeże i będzie ją tak bardzo chciał że obiecał nam ,że ona będzie tylko u niego w domu z 2 suczkami szkockimi. 


14.11.04 Ostatni wieczór NESKI z małą MEGGI i nowym kolegą KUBĄ

    


17.10. 2004

Dzisiaj już odjechał do swojego nowego domu NORRIS Urwiska Szkocji
Wł. RENATA KLUBA  - Katowice
ostatnie zdjęcia  NORRISA przed odjazdem do nowego domu



  
   
13.10.2004

Dzisiaj już odjechał do swojego nowego domu NICK Urwiska Szkocji
Wł. Tomasz Prądzyński - Kuźnia Raciborska
a w niedzielę do RENATY  KLUBA  z   Katowic  odjedzie NORRIS Urwiska Szkocji

04.10.2004

 na zdjęciu TARA  w wieku  13 tyg.

Właśnie otrzymaliśmy pozdrowienia z Finlandii  od TYTTI właścicielki -
TARY - (HAPPY STAR) 



Maluchy z miotu "H "słodko śpią  
- HAPPY GO LUCKY  , HAPPY HOUR at CELTICBRAE  i HONEY
a HAPPY ANGEL - "ANDZIA "gdzie ...??? ,oczywiście śpi , ale w misce z jedzeniem...!!!!


 HOLIDAY - "SIPSI"ze swoją nową Panią - SARI RUOKONEN

W hodowli westie w Finlandii - LOVING YOU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz